به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات که در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد، 69 ورزشکار از شهرهای اراک، خمین، شازند، زرندیه، قورچی باشی، کمیجان و ساوه در 10 ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در ماده سه متر پیاده روی محمد آرین نژاد، مصطفی شاه محمدی و محمدرضا امیر آبادی از اراک الف به ترتیب مقام اول تا سوم این ماده را به خود اختصاص دادند.
در ماده پنج هزار متر یاسین رجبی از شازند مقام نخست این قسمت را به دست آورد و سروش کاظمی از خمین دوم و حمید کاوه ای از ساوه الف در جایگاه سوم قرار گرفت.
در ماده 100 متر نیز هاشم یادگاری از خمین اول، جواد اکبری از ساوه 'ب' دوم و قاسم بامداد از ساوه 'الف' سوم شد.
در ماده 200 متر هاشم یادگاری و عرفان حبیبی از خمین به ترتیب اول و دوم شدند و امیررضا هیزجی از ساوه الف بر سکوی سومی این بخش ایستاد.
در ماده 400 متر مرتضی رضایی از خمین مقام نخست این ماده را به دست آورد و مصطفی محمدی از قورچی باشی و امیرحسین ده حقی از اراک الف به ترتیب مقام دوم و سوم این قسمت را کسب کردند.
در ماده800 متر نیز امیر فاضلی نسب از خمین اول شد و امیرحسین ده حقی از اراک الف مقام دوم و رحیم رستگاری از خمین مقام سوم را به دست آوردند.
در ماده پرش طول، محمدرضا بهروزی از خمین، سجاد کریمی از شازند و عرفان حبیبی از قورچی باشی به ترتیب مقام اول تا سوم این ماده را به دست آوردند.
در ماده پرتاب دیسک نیز حجت ناصر رمضانی از ساوه مقام نخست این قسمت را به دست آورد و حشمت الله مظاهری از قورچی باشی و پارسا ترابی از اراک الف به ترتیب دوم و سوم شدند.
در ماده پرتاب وزنه، حجت ناصر رمضانی و مهدی عسگری از ساوه 'الف' به ترتیب مقام اول و دوم این قسمت را به خود اختصاص دادند و محمد مرادی از ساوه 'ب' در جایگاه سوم ایستاد.
در ماده 4 در 100 امدادی نیز خمین مقام نخست را به دست آورد، ساوه 'الف' در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم قورچی باشی سوم شد.
در مرحله تیمی این مسابقات نیز تیم دو و میدانی خمین با کسب 155 امتیاز مقام قهرمانی را به دست آورد و تیم اراک با کسب 110 امتیاز نایب قهرمان و تیم قورچی باشی با کسب 87 امتیاز در سکوی سوم ایستاد.
یکهزار و 500 ورزشکار در رشته دو و میدانی در استان مرکزی فعالیت دارند.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.