محمد سهراب بیگ روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور با شرکت 12 تیم در چهار گروه سه تیمی برگزار شد که تیم منتخب کانوپولوی استان کرمانشاه در گروه اول با تیم های آذربایجان شرقی و اردبیل قرار گرفت.
وی افزود: در دیدار نخست، قایقرانان کرمانشاهی موفق شدند با حساب 9 بر صفر از سد آذربایجان شرقی و در دیدار دوم با حساب سه بر صفر از سد اردبیل بگذرند.
سهراب بیگ ادامه داد: در پایان مرحله مقدماتی تیم های کرمانشاه و اردبیل از گروه اول، گیلان و مازندران از گروه دوم، البرز و زنجان از گروه سوم و تیم های تهران و مرکزی از گروه چهارم به مرحله بعد صعود کردند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی نیز ابتدا کرمانشاه مقابل البرز نتیجه را پنج بر یک واگذار کرد و سپس در برابر مرکزی پنج بر دو مغلوب شد تا در نهایت مقام سوم را از آن خود کند.
وی گفت: در دیدار فینال نیز تیم استان مرکزی با برتری مقابل البرز توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند و اردبیل و تهران نیز چهارم و پنجم شدند.
سهراب بیگ در ادامه از فعالیت 145 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر این هیات خبر داد و گفت: همگی این ورزشکاران بیمه شده هستند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه با بیان اینکه این هیات در چند سال اخیر همواره جزو هیات های برتر قایقرانی کشور به انتخاب فدراسیون بوده است، یادآوری کرد: قایقرانان کرمانشاهی در سال گذشته موفق به کسب سه مدال از مسابقات جهانی و آسیایی شدند که یک مدال مربوط به رقابت های جهانی و 2 مدال نیز مربوط به مسابقات آسیایی بود.
وی همچنین از کسب 42 مدال توسط ورزشکاران هیات قایقرانی خبر داد و گفت: در رتبه بندی تیمی هم تیم های قایقرانی استان موفق به کسب یک مقام دوم و 2 مقام سومی شدند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.