به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غیاث‌الدین محمدی، عصر پنجشنبه در آیین یادواره 12 شهید روستای سلیم‌آباد ار توابع شهرستان فراهان استان مرکزی، افزود: رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با اتکا به سلاح تقوا و معنویت توانستند در مقابل دشمن بعثی که مورد حمایت بیش از 40 کشور جهان بود ایستادگی کنند و پس از هشت سال مقاومت، دشمن را از خاک کشور بیرون کردند.
وی ادامه داد: جنگ امروز دشمنان با ملت ایران اسلامی از جنگ سرد و تن به تن به نبرد فرهنگی تغییر پیدا کرده است که برای مقابله با توطئه های آنان باید روحیه رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی بین جوانان تقویت و احیا شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تنها راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان پشتیبانی از ولایت فقیه و تکیه بر معنویت است، چرا که هدف دشمن ایجاد فاصله بین رهبری و روحانیت با جوانان و تخریب اعتقادات دینی و مذهبی جوانان است.
وی گفت: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در جهان به برکت ولایت فقیه و خون مقدس شهدا به دست آمده و همه باید شاکر این نعمت الهی باشند.
حجت السلام محمدی افزود: تا زمانی که یاد و خاطره شهیدان در جامعه جریان یابد، توطئه های دشمنان به نتیجه نمی رسد و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باید همواره در راس برنامه های اصلی مسئولان و دستگاه های اجرایی باشد.
روستای سلیم آباد با حدود 800 نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب غربی فرمهین مرکز شهرستان فراهان استان مرکزی واقع شده است.
استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.