امام جمعه ماکو بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ ایثارو شهادت در بین نسل جوان انقلابی تاکید کرد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین ایوب رنجبری در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت:  ایران اسلامی عزت و اقتدار امروز خود را مدیون ایثارگری های شهداست و همه باید با هم اندیشی و همکاری، فرهنگ ایثار و شهادت را با ابزار فرهنگی و فناوری روز متناسب با مقتضیات زمان کنونی در بین نسل  جوان انقلابی نهادینه کنیم.
وی گفت: هفته دولت تنها بهره برداری و افتتاح طرحها نیست بلکه یاد آور رشادتها و جانفشانی های شهدای انقلاب و اسلام است. امام جمعه ماکو افزود: مسئولان و دولتمردان کشور نیز باید با الگو گیری از این دو شخصیت والا از آنها به عنوان الگو در امورات اداری خود بهره ببرند.
حجت الاسلام رنجبری در ادامه با تاکید بر فرمایشات بنیان گذار کبیر انقلاب تصریح کرد: مسئولین خادمین مردم هستند و باید این افراد از خود بزرگ بینی و منیت دوری بجویند امام جمعه ماکو به نقش رسانه ها و خبرگزاری ها در اطلاع رسانی زندگی و منش این دو شخصیت فدایی اسلام در فضای مجازی و سایتها اشاره کرد.
به گزارش ایسنا؛در این مراسم برنامه های مختلفی از جمله مداحی و عزاداری اجرا و نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند دولت در ماکو گرامی داشته شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.