سید مهدی حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساختار مالی و اداری شهرداری ساوه در طول سال گذشته با آسیب های جدی رو به رو بود که در این راستا بهره گیری از نیروهای کار آمد و افزایش بهره وری در کار و برنامه های شهرداری ساوه برای اصلاح ساختار اقتصادی شهرداری هدفگذاری شده است.
وی، تعریف منابع مالی را از دیگر برنامه های مدیریت شهری ساوه عنوان کرد و ادامه داد: کاهش سهم ارزش افزوده شهرداری ساوه در برنامه ششم توسعه اثراتی را برای شهرداری به همراه دارد که در این زمینه باید با تعریف راهکار و منابع مالی جدید از مشکلات جلوگیری کرد.
شهردار منتخب ساوه خاطر نشان کرد: ایجاد طرح های مهم در منظر شهری برای افزایش روحیه شهروندان، ساماندهی کمربندی شهر، طرح های ترافیکی، فضای سبز و معابر شهر از دیگر برنامه های مدیریت شهری ساوه برای افزایش خدمت رسانی و رفاه شهروندان است و امیدمی رود با همراهی و مشارکت مردم و مدیریت شهری سرعت پیشرفت این شهر افزایش یابد.
حسینی افزود: نیاز است همه افراد که دل در گرو آبادانی و توسعه شهر ساوه دارند، به دور از تفکر حزبی و جریان خاصی با تمام توان به کمک مجموعه مدیریت شهری بیایند و با برنامه‌ریزی مدون توسعه متوازن و همه جانبه این شهر رقم بخورد.
سید مهدی حسینی با کسب حداکثر آرای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساوه به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.
شهردار ساوه متولد سال 1357 و فارغ التحصیل رشته عمران در مقطع کارشناسی است که مدیریت شهری در مقطع کارشناسی ارشد در علوم و تحقیقات تهران، کارشناس رسمی دادگستری و برخورداری از امتیاز پایه یکم نظام مهندسی ساختمان، مدیر عاملی سازمان عمران شهرداری ساوه در سال های 83 و 84، معاون فنی و عمرانی شهرداری این شهر از سال 84 تا 88، معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری از سال 86 تا 88، معاون شهرسازی و معماری شهرداری از سال 88 تا 95 و معاون برنامه ریزی امور عمرانی فرمانداری این شهر در سال 95 را در پرونده کاری خود دارد.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.