به گزارش ایرنا، این بسیجیان با چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند و یک روحانی و 2 راوی پیشکسوت دفاع مقدس، کاروان راهیان نور فرهنگیان اراک را در این سفر معنوی همراهی می کنند.
شرکت کنندگان در این کاروان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی پاوه، ارتفاعات بازی دراز، سومار، تنگه مرصاد، قصرشیرین، پادگان ابوذر، قوچ سلطان و بانه دیدن می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین بدرقه این بسیجیان گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس سبب آشنایی بیشتر جوانان با حماسه‌های این دوران و شهدای والامقام در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام می‌شود.
پاسدار محمدرضا رضایی افزود: راهیان نور عملیاتی فرهنگی است چرا که این اقدام، گامی موثر برای تشریح و تبیین ارزش های دفاع مقدس در اقشار مختلف مردم به خصوص نسل های سوم و چهارم انقلاب محسوب می شود.
وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی با هجمه فرهنگی در صدد ایجاد فاصله بین حاکمیت جمهوری اسلامی با نسل جوان برآمده اند، برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و تشریح سیره شهدا نقش موثری در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارد.
از ابتدای مهرماه سال گذشته تا کنون بیش از پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان اراک به خصوص دانش آموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب، غرب، جنوب غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.
3017/6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.