به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ پرویز اسدی افزود: در نزاع دسته جمعی دوم شهریور ماه روستای ویسمان شهرستان ساوه و قتل فردی بوسیله سلاح شکاری از ناحیه قلب، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: درتحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شخصی با سابقه کیفری به دلیل اختلاف مالی درحین خرید و فروش مواد مخدر با تعدادی مواد فروش دیگر با 6 نفر از دوستان خود با اسلحه شکاری به روستای محل زندگی آنان حمله ور شده و با این افراد درگیر می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: در این درگیری گلوله اسلحه شکاری مهاجمان به یکی از افراد گروه مقابل اصابت می کند که فرد مضروب پس از انتقال به بیمارستان به دلیل اصابت گلوله به ناحیه قلب و اطراف آن جان خود را از دست می دهد.
سرهنگ اسدی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس قاتل به همراه 6 نفر همدستان قاتل شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

*** واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در ساوه یک کشته برجا گذاشت
ساوه - ایرنا - رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در ساوه جان راننده آن را گرفت.
به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابوالفضل امیدی افزود: در سانحه رانندگی واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت که حدود ساعت 10و 15 دقیقه روز گذشته درخیابان کارگر شهرستان ساوه به وقوع پیوست، راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راکب موتور سیکلت عنوان شده است.
ساوه دومین شهر بزرگ استان مرکزی است که بیش از 290 هزار نفر جمعیت دارد.
1955/3075/ خبرنگار:مهدی عظیمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.