به گزارش دریافتی جمعه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس سرهنگ فرج رستمی با اعلام این خبر گفت: در مهر ماه سال 1392 گزارش قتل دو نفر به ضرب گلوله افراد ناشناس به هویت «ص-ی» و «م-ف» در روستای مرز این شهرستان و در کوه های اطراف قلاتویه دریافت شد.
وی ادامه داد: پس از دریافت گزارش ، ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیمی مجرب در معیت بازپرس به محل حادثه عزیمت کردند و ضمن بررسی مقدماتی و میدانی موضوع ، تلاش برای شناسایی قاتل و یا قاتلان آغاز شد.
فرمانده انتظامی داراب گفت: بررسی های اولیه نشان می داد فرد یا افراد ناشناس شب هنگام با حضور در محل حادثه، مقتولان را با شلیک تیر به قتل رسانده و متواری شده اند.
رستمی بیان کرد:چهار سال تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی داراب با بکارگیری منابع و مخبرین و رصد اطلاعاتی منطقه و بررسی مسیرهای ورودی و خروجی و استفاده از اقدامات فنی گسترده و تحقیقات میدانی وسیع از شهود سرانجام منجر به یافتن سرنخ هایی و شناسایی عاملین اصلی این جنایت شد.
این مقام انتظامی اظهارداشت:مأموران پلیس جنایی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی متهمین به هویت «د- م»و «ع- ع» را در روستای طاشکویه شهرستان دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت:متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
در این مطلب مشخص نشده که چرا این قتل رخ داده است.
داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
دریافت خبر: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
3002 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.