داود تاجران روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهروندان اراکی دغدغه و مطالبه های زیادی در امور شهری دارند که از ابتدای کار بر اساس اولویت و مطالعه تلاش ها برای گره گشایی از مشکلات و پیشبرد امور به کار گرفته شده است.
شهردار اراک ادامه داد: نخستین اولویت کاری تیم جدید مدیریت شهری اراک بر کاهش آلودگی هوا و در راستای اجرای برنامه های هدفمند در این زمینه نهاده شده چرا که بهره مندی از هوای پاک حق هر شهروند است و باید تکالیف و برنامه های آگاهانه در حوزه شهری برای این مهم لحاظ شود.
تاجران اظهار کرد: تعیین تکلیف و اجرای طرح های نیمه تمام عمرانی، ساماندهی حمل و نقل و ترافیک، کمربندی ها و حاشیه های شهری و مسائل اجتماعی و فرهنگی از دیگر امور اولویت دار برای کلانشهر اراک است که در این حوزه ها با استفاده از نظر مشورتی و برنامه های علمی و اثربخش به پیش خواهیم رفت.
وی اظهار کرد: از موضوعاتی که در حوزه مدیریت شهری نیازمند تدبیری اساسی و بهنگام است،تعیین تکلیف طرح 55 متری اراک می باشد که با جدیت دنبال می شود و در این خصوص به زودی نشستی با مالکان و مشاوران طرح برگزار می شود و برای کسب بهترین نتیجه موضوع با اعضای شورای اسلامی بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.
وی گفت: در بحث مدیریت شهری اراک به طور قطع از نیروهای جوان بهره گیری خواهد شد و ملاک راهبری امور شهری در دوره جدید در این است که شهرداری وارد مباحث سیاسی و جناحی نشود و همه هدف ها به سوی ارایه خدمت به مردم و توسعه شهر باشد.
داود تاجران روز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک با کسب 10 رای موافق به عنوان شهردار اراک انتخاب شد.
او متولد سال 1332 در شهر تهران است که در سال 54 وارد شهرداری تهران شد و سابقه 40 ساله خدمت در حوزه های مختلف شهری را در کارنامه خود دارد.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/6013/خبرنگار:معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.