سرهنگ محمود خلجی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حوادث بر اثر وقوع یک حادثه درون شهری در اراک و یک حادثه برون شهری در اتوبان تهران - ساوه اتفاق افتاده است.
وی بیان کرد: حادثه رانندگی شهرستان اراک در خیابان امام خمینی (ره) 55 متری واشقانی بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بر اثر این سانحه رانندگی موتورسیکلت سوار که مردی 54 ساله بود به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ خلجی بیان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.
وی گفت: حادثه اتوبان ساوه - تهران نیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی دانگ فنگ با یک دستگاه پراید اتفاق افتاد که در این حادثه نیز 2 نفر از سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست دادند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: کارشناسان حاضر در صحنه تصادف علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی از سوی راننده خودروی پراید به علت خستگی و خواب آلودگی و توجه نکردن به جلو گزارش کرده اند.
از ابتدای امسال تاکنون بیش از 220 نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست دادند.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.