سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه صبح امروز در خط شمالی اتوبان زنجان - قزوین و به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو اتفاق افتاد که حال 2 زن مصدوم شده به علت شدت صدمات و جراحات وارده وخیم بود.
وی اظهار کرد: راننده و سرنشین جلویی این خودرو سواری به علت بستن کمربند ایمنی آسیب ندیدند اما چهار سرنشین عقب خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده بودند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: بر اثر واژگونی خودروی سمند که حوالی ساعت 6:30 در لاین شمالی و کیلومتر 36 اتوبان زنجان - قزوین اتفاق افتاد چهار نفر مصدوم شدند که حال 2 نفر از آنان وخیم بود.
جواد مرادی افزود: مصدومان که 2 زن بدحال و یک دختر بچه و یک پسربچه بودند توسط آمبولانس های اعزامی از پایگاه اورژانس قره بلاغ، چرگر و مروارید به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
وی یادآور شد: در تصادف بین خودروهای پیکان، خاور و پراید که ساعت 45 دقیقه بامداد امروز در اتوبان زنجان - قزوین کیلومتر 44خط جنوبی اتفاق افتاد 2 زن 25 ساله و 2 مرد 34 و 52 ساله آسیب دیدند که به منظور مداوا توسط کدهای قره بلاغ و چرگر به بیمارستان آیت الله موسوی انتقال یافتند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.