در این دوره از مسابقات 140 ورزشکار از 15 استان کشور از روز هفتم شهریورماه به مدت سه روز و در سه بخش اسلحه سابر، اپه و فلوره در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در مرحله انفرادی این دوره از مسابقات در اسلحه سابر زهرا میرسیار از استان گیلان مقام نخست را به دست آورد و آیسا صدیقی از یزد دوم و آیدا حاجی باقری و سارا شیری از استان پزد به صورت مشترک بر سکوی سومی ایستادند.
در بخش انفرادی اسلحه اپه نیز فریما باباپور از آذربایجان بر سکوی قهرمانی ایستاد، پریسا امیدی از کرمانشاه دوم و مهسان ایوبی از اصفهان و مبینا خداویسی از کرمانشان به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
در اسلحه فلوره نیز نگار مکلایی و فاطمه زارع شریف از تهران به تریب دوم و سوم شدند و مبین لطیفی و فاطمه خیرخواه از اصفهان به صورت مشترک مقام سوم کسب کردند.
در بخش تیمی این دوره از مسابقات نیز در اسلحه سابر تیم گیلان اول، تیم یزد دوم و تیم های البرز و آذربایجان غربی به صورت مشترک سوم شدند.
در بخش تیمی اسلحه اپه نیز تیم آذربایجان غربی مقام نخست را به دست آورد، تیم تهران دوم و تیم های اصفهان و یزد به صورت مشترک بر سکوی سومی ایستادند.
در بخش تیمی اسلحه فلوره نیز تیم اصفهان اول، تیم تهران دوم و تیم های البرز و یزد به صورت مشترک مقام سوم را از ان خود کردند.
مسابقات شمشیربازی بانوان کشور رده سنی نوجوانان نیز با شرکت 100 ورزشکار از ۱۵ استان کشور در روز های چهارم شهریورماه در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد و پس از سه روز رقابت، نفرات و تیم های برتر معرفی شدند.
35 ورزشکار به صورت سازمان یافته در هیات شمشیر بازی استان مرکزی فعال هستند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.