به گزارش ایرنا، کاوه فلک افلاکی روز چهارشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر اراک برای تعیین شهردار افزود: تعدادی از مردم اراک در 14سال اخیر درگیر این طرح هستند و لازم است شورای اسلامی و شهرداری نسبت به ساماندهی این طرح وضعیت افراد درگیر این موضوع را مشخص کند.
وی بیان کرد: نظر شورای جدید اراک بر اجرای این طرح است اما در صورتی که توجیه اقتصادی نداشته باشد طرحی جایگزین و یا این طرح لغو می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: روز یکشنبه 12 شهریورشهردار اراک از بین 6 نامزد انتخاب می شود.
فلک افلاکی افزود: برنامه افراد نامزد شهرداری اراک در نوع خود فنی و کارآمد بود و امیدواریم با انتخاب فرد اصلح برای آبادانی شهر اراک اقدام شود.
در این نشست داود تاجران یکی از نامزدهای تصدی شهرداری اراک برنامه های خود را شامل کاهش آلودگی هوا، کاهش معضل حاشیه نشینی، توسعه فضای سبز، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، برقراری استارت آپ، توسعه مکانیزاسیون زباله وبه کارگیری نیروهای کارآمد عنوان کرد.
تکمیل تقاطع های غیر هم سطح و شایسته سالاری، تحول در منابع انسانی، مهندسی ارزش گذاری در طرح های عمرانی، حل مشکلات حاشیه نشینی، عدالت محوری و توجه به محیط زیست از جمله برنامه های حسین واشقانی فراهانی از دیگر نامزدهای تصدی شهرداری اراک است.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی 520 هزار نفر جمعیت دارد.
3075/3017/6991/ خبرنگار: مصطفی مجللی نسب - معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.