به گزارش خبرآنلاین مرکزی عزیز فیلی در حاشیه نشست بررسی پیش نویس سند آموزشی مدیریت بحران استان با اشاره به این خبر افزود: این سند در راستای اجرای اهداف سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر کاهش خطرپذیری و نهادینه سازی فرهنگ ایمنی در حال تهیه و تدوین است.
وی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از فرایند تدوین سند آموزشی مدیریت بحران استان ارائه شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت ادامه داد: در این سند برنامه های همه دستگاه های استان تدوین گردیده و موضوع نظارت ، ارزیابی و تشویق دستگاههای فعال نیز به صورت آئین نامه پیوست سند می باشد که پس از تأیید نهایی جهت اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی تصریح کرد: یک کمیته متشکل از مدیر کل و دونفر از کارشناسان مدیریت بحران استانداری، نماینده کارگروه آموزش و اطلاع رسانی، نماینده کارگروه امداد، نجات و آموزش همگانی ،نماینده جهاد دانشگاهی استان و یک تا سه نفر متخصص در زمینه های مرتبط با مدیریت بحران به انتخاب رئیس کمیته ، در تدوین این سند دخیل هستند.
فیلی در پایان متذکر شد: ترویج نحوه مقابله با اثرات مخاطرات طبیعی و ارتقای توان و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه به منظور آمادگی جهت کاهش عوارض ناشی از بحران ها از مهمترین اهداف این سند است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717792
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.