به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: امید است با انتخاب وزرای شجاع، بصیر و انقلابی دیگر شاهد سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از نظر امکانات و توانمندی سرآمد کشورهای منطقه است و علاوه بر اداره خود، توان مشارکت برای آبادانی دیگر کشورهای منطقه را نیز دارد.
حجت الاسلام حسینی پور اظهار کرد: دیپلماسی ایران ارتباط با همه کشورهای غیر استکباری است و اما اجازه تضییع حق و حقوق مردم و نظام به هیچ متجاوزی داده نمی شود.
وی گفت: وزرای منتخب دولت دوازدهم باید با ساده زیستی و اخلاق گره از مشکلات کشور بگشایند و توسعه همه جانبه را در کشور بسط دهند.
امام جمعه موقت اراک اضافه کرد: دولت با چابک سازی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی باید در هزینه کرد بودجه جاری کشور سامان بخشی کند.
وی افزود: انقلاب اسلامی یک امانت است که همه دستاوردهای آن باید حفظ و روز به روز بر توفیقات آن اضافه شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش از حضور گسترده مردم شهید پرور استان مرکزی در آیین تشییع و خاکسپاری روز گذشته سه شهید گمنام در اراک گفت: همه باید دنباله رو شهیدان والا مقام باشند و بدانند خاری و خفت از آن کسانی است که با این نظام، فرهنگ، اقتصاد و اجتماع آن دشمنی دارند.
امام جمعه موقت اراک ادامه داد: سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیش است که انتظار است آیین های این روز با شکوه خاص برگزار شود و توصیه می شود مردم مطالعه دقیقی از زندگی و ابعاد شخصیتی این امام بزرگ داشته باشند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه از استان مرکزی اقامه می شود.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.