به گزارش ایرنا، فرماندار محلات بهره برداری این پروژه ها را شامل پروژه تصفیه خانه آب، خط انتقال آب از شهدای گمنام تا سر چشمه محلات، مجتمع آبرسانی روستای ورین و اصلاح شبکه فشار ضعیف شهر محلات (شهر کابلی ) بیان کرد.
علی زینی وند گفت: برای اجرای این پروژه ها 81 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و داخلی هزینه شده است.
وی ادامه داد: برای تصفیه خانه آب شهرستان محلات مخزن آب یک هزار متر مکعبی ، ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 225 لیتر در ثانیه و سه تانک فیلتراسیون با ظرفیت هر یک 75 لیتر در ثانیه، نصب شده است.
زینی وند اظهارکرد: در طرح خط انتقال آب از شهدای گمنام، تا سرچشمه خطوط انتقال آب به طول 6 هزار و 200 لیتر در ثانیه نصب شده و طول مسیر خط انتقال چهار هزار و 300 متر است که با استفاده از لوله های چدنی و فولادی تجهیز شده است.
زینی وند گفت: در مجتمع آبرسانی به روستای ورین نیز پنج مخزن با ظرفیت 950 متر مکعب آب، خطوط انتقال و شبکه به طول 46 کیلومتر، حفر چاه به عمق 30 متر، 2 باب ایستگاه پمپاژ، خطوط برق به طول هزار و 430 متر احداث و نصب شده است.
وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه چهار روستا با جمعیت 973 نفر و نصب 798 فقره انشعاب از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
فرماندار محلات در ارتباط با شهر کابلی و اصلاح شبکه فشار ضعیف شهر محلات گفت: 105کیلومتر از شبکه برق این شهر اصلاح شد و چراغ های روشن معابر به تعداد یک هزار و 350 دستگاه تعدیل و 187 اصله پایه فرسوده فشار ضعیف نیز اصلاح شد.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی 55 هزار نفر جمعیت و در فاصله 115 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.