به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی افزود: این میزان مواد مخدر روز دوشنبه در عملیات های مختلف از سه توزیع کننده مواد مخدر به دست آمد.
وی بیان کرد: 76 کیلوگرم از این مواد با همکاری مشترک پلیس شهرستان خمین و الیگودرز، 69 کیلوگرم با همکاری پلیس مواد مخدر شهرستان دلیجان و ایلام و 50 کیلوگرم دیگر در شهرستان خنداب به دست آمد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام های قضایی تحویل شدند.
سردار عزیزی عنوان کرد: بی تردید طرح های پلیس استان مرکزی در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره با قاطعیت دنبال شده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی شود.

***دستگیری مواد فروش سابقه دار در اراک
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مواد فروشی سابقه دار در شهرستان اراک دستگیر شد.
سرهنگ احمدرضا چگینی افزود: از متهم دستگیر شده 2 کیلوگرم ماده مخدر تریاک، یک عدد ترازوی توزین، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه و مبلغ 10 میلیون و 550 هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.
وی بیان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

***مهر و موم 2 سفره خانه سنتی متخلف در اراک
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 2 سفره خانه سنتی متخلف در شهرستان اراک مهر و موم شد.
سرگرد مهدی تقوی نیا افزود: این واحدهای صنفی متخلف روز دوشنبه در راستای اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی اراک شناسایی و مهر و موم شدند.
وی بیان کرد: متصدیان این واحدها با تشکیل پرونده به مقام های قضایی معرفی شدند.

***دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی در اراک
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: عامل ایجاد مزاحمت برای یکی از شهروندان در فضای مجازی در اراک دستگیر شد.
سرگرد مصطفی نوروزی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت بر علیه او در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این استان قرار گرفت.
وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فردی ناشناس شاکی را با ایجاد مزاحمت در فضای مجازی تهدید کرده است.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در روند تحقیقات متهم این جریان شناسایی و در بازجویی های صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرد.
سرگرد نوروزی گفت: متهم علت این اقدام را اختلاف های شخصی عنوان کرده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.
برداشت غیرمجاز از حساب افراد از بیشترین جرایم مربوط به حوزه پلیس فتا در استان مرکزی است.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.