به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زمین این طرح آموزشی به مساحت 30 هزار متر مربع در حدفاصل اراک به شهر شازند و بعد از پارک کلاله اراک پیش بینی شده و اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: اداره کل راه وشهر سازی استان مرکزی مکلف شده در اسرع وقت نسبت به واگذاری قانونی زمین مورد نظر به مسئولان دانشگاه امام صادق(ع) اقدام کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: هزینه زمین و عملیات اجرایی دانشگاه امام صادق(ع) بر عهده مسئولان دانشگاه است و معاونت عمرانی استانداری مرکزی تنها ناظر این طرح هستند.
وی اضافه کرد: دانشگاه امام صادق بهترین پشتوانه برای دانشجویانی است که به دنبال کسب رتبه های علمی و معارف اسلامی می باشند و با توجه به اینکه استان مرکزی از دیرباز مهد دانشمندان علوم اسلامی بوده ، وجود دانشگاه امام صادق(ع) می تواند نقش موثری در تقویت این مهم داشته باشد.
فیلی اضافه کرد:طیفی از علاقه مندان علوم و معارف اسلامی برای حضور در دانشگاه امام صادق(ع) به استان های تهران و قم مهاجرت می کنند که ساخت این دانشگاه در اراک به نوعی سرمایه گذاری در عرصه آموزش و فرهنگ است.
دانشگاه امام صادق از زیر مجموعه های جامعة الامام الصادق است که سیستم آموزشی این دانشگاه ترکیبی از علوم جدید و علوم حوزوی است.
هدف از تاسیس این دانشگاه، تربیت دانش‌ آموختگانی با توانایی علمی بالا در یکی از رشته‌های نوین دانشگاهی همراه با دانش دینی است.
دانشگاه امام صادق(ع) یک دانشگاه غیرانتفاعی است که هزینه های خود را از سرمایه گذاری های جامعة الامام الصادق و مجموعه کارخانجات نساجی جامعه، کارخانه داروسازی حیان، پاساژ نور و میلاد نور در تهران و همچنین تعدادی از بازاری های تهران تامین می‌کند.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.