به گزارش خبر آنلاین استان مرکزی ، غلام عباس بهرامی‌نیا در کارگروه شرکت‌های مسافربری استان مرکزی در اراک افزود: این طرح براساس حفظ استقلال حقوقی و توانمند سازی شرکت های مسافربری برای ارایه خدمات مطلوب و بهینه به مسافران اجرا می شود.
وی خاطر نشان کرد: با اجرای شبکه سیر در این استان ، سامانه به صورت خودکار کد شرکت هایی که اقدام های مرتبط با این شبکه را انجام نداده اند غیر فعال می‌کند و نیاز است شرکت های مسافربری نسبت به ثبت قرارداد نمایندگی در سامانه مدیریت شرکت ها برای اجرای این طرح اقدام کنند تا کد رهگیری برای آنان صادر شود.
بهرامی نیا افزود: تنوع در فعالیت‌ها برای سرمایه گذاران، رفع آسیب ها و افزایش در آمدهای غیر بلیتی از جمله مزایای اجرای طرح شبکه سیر در استان مرکزی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از صدور شیوه نامه صورت وضعیت دربستی در کشور خبر داد و گفت: براساس این شیوه نامه شرکت های مسافربری از صدور صورت وضعیت دربستی برای ناوگان اتوبوسی بالای 15 سال باید خودداری کنند، در غیر اینصورت، مسئولیت ناشی از آن به عهده شرکت مسافربری متخلف است.
شایان ذکر است شش هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر از آن را راه های روستایی تشکیل داده و روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای این استان تردد می کنند.
همچنین 11 هزار و 44 راننده فعالِ دارای کارت هوشمند در بخش حمل و نقل استان مرکزی فعالیت دارند که 41 درصد آنان دارای سن بین 30 تا 40 سال هستند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 691738
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.