به گزارش روز چهارشنبه دفتر نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی علی اکبر کریمی افزود: بر اساس مراجعات حضوری و تلفنی مردم و جوانان ورزش دوست و نگرانی هایی که در خصوص وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک وجود داشت، نشستی با جمعی از مربیان و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم، پیشکسوتان و دلسوزان فوتبال این کلانشهر برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نشست ها که با حضور مدیرعامل ایرالکو، رئیس هیات مدیره، برخی از اعضا هیات مدیره و سهامداران برگزار و نظر مساعد آنان در خصوص خواسته اهالی فوتبال مورد پذیرش قرار گرفت و مقرر شد که این تیم با قدرت و جدیت در مسابقات فصل آینده حضور پیدا کند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرکت ایرالکو باید هزینه‌های مناسبی را برای امور ورزشی کارگران و خانواده های آنان صرف کرده و به ورزش قهرمانی و هزینه کردن برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک به منظور تقویت روحیه جوانان شهر و تبلیغ برند شرکت آلومینیوم اراک توجه ویژه داشته باشد.
کریمی گفت: در برخی از شهرها از جمله اصفهان و تبریز برای تبلیغ برند های صنعتی از ظرفیت فوتبال استفاده می‌ شود.
تیم ایرالکو سال گذشته در لیگ دسته یک کشور ( آزادگان )حضور یافت که در پایان فصل در جدول رده بندی این دوره مسابقات رده نهم را به خود اختصاص داد.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.