مسعود قمری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ادغام وزارت ورزش با امور جوانان اقدامی درست نبود چرا که مسائل مختلفی را سبب شد و بدون افزایش نیروی انسانی فضا و امکانات مسئولیت ها افزایش یافت.
وی افزود: با جدا شدن امور جوانان از ورزش می توان مسائل این قشر را پررنگ کرد و با تمرکز بیشتر امور مربوط به آنان را دنبال شود.
قمری بیان کرد: حضور مشاوران جوان در کنار مدیران می توان نقش موثری در بیان دغدغه و مسائل مرتبط با جوانان باشد و کمبود این مشاوران خلا بزرگی را به همراه داشته است و مجموعه دولت نیز به حضور مشاوران اعتقاد و باور دارند به طوری که در روزهای اخیر صحبت از حضور و جذب 2 هزار مشاور جوان در کنار مدیران دارد.
وی اظهار کرد: تاکنون مدیرپروری در کشور کمتر انجام گرفته است و با خروج مدیران از پست ها نمی توان با اطمینان فرد دیگری را انتخاب کرد اما، حضور مشاوران نیز علاوه بر بیان دغدغه های اصلی جوانان می تواند به پرورش مدیران آینده کمک کننده باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شازند گفت: این حضور می تواند بهترین روش را به مدیران برای رفع چالش ها ارائه کند و در این راستا ساخت خانه های جوان که طبق دستورالعمل دولت به همه شهرستان ها ابلاغ شده است می تواند فضایی برای بیان مشکلات جوانان باشند و ورود این 2 هزار نفر می تواند تحولی عظیم را در سیستم اداری کشور ایجاد کند.
وی افزود: ساخت خانه های جوان در شهرستان شازند مورد موافقت قرار گرفته است و در صدد جانمایی مناسب برای این خانه هستیم تا سمن های فعال شازند به صورت متمرکز در این فضا فعالیت های خود را دنبال کنند و این امر رسیدگی به مسائل مربوط به جوانان را تسریع و تسهیل می کند.
قمری تاکید کرد: جدایی امور جوانان از حوزه ورزش، ساخت خانه جوان و همچنین ورود 2 هزار مشاور جوان به سیستم اداری کشور به طور قطع اثربخشی بالایی در رسیدگی به امور جوانان را دارد.
شهرستان شازند با جمعیت بیش از 117 نفر در 33 کیلومتری غرب اراک واقع شده است که دارای یک سمن فعال در حوزه فرهنگی و ورزشی و مورد تایید وزارت ورزش جوانان است.
6992/6013/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.