به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن تجارت استان مرکزی گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام پرمصرف منجمله مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات ، زولبیا و بامیه و ... در ایام مذکور این سازمان طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان را از ششم خرداد ماه سال جاری تا هشتم تیرماه به طور هماهنگ در استان مرکزی اجرا خواهد شد.

قربانیان گفت: این طرح در راستای تنظیم مطلوب بازار و صیانت از حقوق مصرف کنندگان، ضمن مراقبت و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به موقع کالاهای پرتقاضای ماه مبارک رمضان و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی درگشت های مشترک و هدفمند با دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی ، اداره کل دامپزشکی و اتحادیه ها ادامه خواهد یافت .

وی اظهار داشت : دراین طرح علاوه بر بازرسان با همکاری ناظران افتخاری با تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدورفاکتور، تقلب و احتکار و ... برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به ستاد خبری 124 این سازمان و ادارات شهرستانی منعکس کنند تا بازرسان با قید فوریت، موضوع را پیگیری و نتیجه را به شخص گزارش دهنده اعلام نمایند .

قربانیان همچنین اشاره کرد : طی دو ماهه اول سال جاری تعداد 516 مورد گزارشهای ستاد خبری سازمان بوده و تعداد 15000 مورد بازرسی توسط بازرسان در استان صورت پذیرفته، که از این تعداد 725 پرونده تخلف تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 664961
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.