به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا نیشابوری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه آشتیان عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت 73 درصدی شکوه و عظمت دیگری به نظام اسلامی داد و حضور در صحنه مردم را به رخ جهانیان کشید.
وی افزود: انتخابات ایران جلوه ای از مردم سالاری دینی بود و این انتخابات باعث استحکام جایگاه رهبری در نظام اسلامی شد.
خطیب جمعه آشتیان ادامه داد: درایت و هوشمندی رهبری انقلاب باعث شد حتی همه گروه ها،اقشار و سلایق سیاسی در پای صندوق های رای حاضر شوند.
حجت الاسلام نیشابوری گفت: رمز تقویت امید به آینده، نشاط و سرزندگی مردم در تحقق انتظارات است
وی پاسداری از دین، تحقق اهداف انقلاب اسلامی، حرکت در خط ولایت و عمل به منویات و دستورات مقام معظم رهبری، ایستادگی در برابر دشمن، حرکت در مسیر تعالی کشور، تثبیت عزت و بزرگی ملت در تعاملات جهانی، ساخت مسکن اجتماعی برای محرومان و حفظ تورم یک رقمی را بخشی از وعده های دولت عنوان کرد.
امام جمعه آشتیان با اشاره به سفر ترامپ به عربستان گفت: ترامپ در پی تشکیل ناتوی عربی آمریکایی است تا بتواند علاوه بر سران عرب، اسرائیل را نیز نجات دهد.
وی بیان کرد: آل خلیفه به دنبال حذف روحانیت از صحنه انقلاب بحرین است و با تبعید و سرکوب انقلابیون، به دنبال ایجاد دیکتاتوری در منطقه است.
حجت الاسلام نیشابوری در ادامه با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان عنوان کرد: مهمترین نتیجه روزه داری در ماه مبارک رمضان دستیابی به تقوا است.
وی گفت: آمادگی روحی و جسمی از مولفه های اصلی ورود به ماه مبارک رمضان است و باید با حرمت داشتن این ماه، به دنبال افزایش معنویت بود.
نماز عبادی، سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
6992/3075/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.