به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صفر قربانپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 200 نفر از این مبلغان زن و بقیه مرد هستند.
وی ادامه داد: بیش از 60 درصد این مبلغان از حوزه های علمیه استان مرکزی و بقیه نیز از حوزه های علمیه دیگر نقاط کشور به مناطق شهری و روستایی این استان اعزام می شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: در دهه مساجد(10 روز آخر ماه شعبان) حدود 2 هزار مسجد در نقاط مختلف استان مرکزی برای ماه مبارک رمضان غبار روبی شده اند که در همه این مساجد نماز جماعت اقامه و محافل انس با قرآن کریم نیز برگزار می شود.
وی گفت: تشریح و تبیین جایگاه ولایت فقیه در دین مبین اسلام، ترویج و گسترش اخلاق اسلامی، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و آگاه سازی جوانان از توطئه های فرهنگی دشمنان از مهمترین محورهای سخنرانی های مبلغان دینی اعزامی در ماه مبارک رمضان است.
حجت الاسلام قربانپور اظهار کرد: توزیع قرآن کریم وبرپایی آیین جزء خوانی قرآن در نقاط مختلف شهری و روستایی از دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان است.
وی اضافه کرد: در شب های قدر نیز برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در مساجد و تکایای شاخص استان در نظر گرفته شده و در روز 21 ماه مبارک رمضان نیز دسته ها و هیات های مذهبی آیین عزاداری مولای متقیان را برگزار می کنند.
ششم خرداد ماه جاری اول ماه مبارک رمضان است.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.