حسین بختیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتظار است حضور مردم در این دوره از انتخابات با آگاهی و شناخت کافی باشد و مصداق بارزی از بلوغ و شعور سیاسی رقم بخورد.
وی بیان کرد: دشمنان ایران از مدت ها قبل با نقشه ها و توطئه های فراوان، تمای تلاش را به کار گرفته اند که مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری حضور کمرنگ داشته باشند اما ،ملت ایران با حضور حماسی و دشمن شکن خود، نقشه های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.
فرماندار اراک توصیه کرد: مردم برای ریختن آرا به صنددوق ها در ساعات اولیه برگزاری انتخابات به شعب مراجعه کنند و از شلوغ شدن شعب در ساعات پایانی پیشگیری کنند.
بختیاری اظهار کرد: تدابیر لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات در شهرستان اراک اندیشده شده است.
وی گفت: 297 شعبه اخذ رای در شهرستان اراک آرای مردم را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمع آوری می کند.
فرماندار اراک اضافه کرد: بیش از هفت هزار نفر نیروی انسانی برای این شعب در نظر گرفته شده که به طور متوسط در هر شعبه حداقل 22 نفر از عوامل انتخاباتی حضور دارد.
بختیاری تاکید کرد: همه تلاش ها به کار گرفته شده تا از آراء مردم در انتخابات به بهترین شکل صیانت شود.
وی گفت: مهلت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و ستادهای تبلیغاتی هشت صیح جاری به پایان رسیده و با افراد و نامزدهایی که پس از این ساعت تبلیغات داشته باشاند برخورد قانونی می شود.
فرماندار اراک افزود: انتظار است همه به قانون احترام گذارند و سکوت تبلیغاتی در مناطق مختلف حاکم شود.
شهرستان اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند که از این تعداد حدود 400 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.