به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در جشنواره مهدویت در محل پادگان حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک، افزود: دشمنان نظام اسلامی از هم اینک چشم به انتخابات 29 اردیبهشت دوخته اند و از هر ابزاری برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در این فرآیند ملی استفاده می کنند.
وی ادامه داد: مردم ایران با حضور در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت و انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته خود، یکبار دیگر عشق و علاقه خود به آرمان های نظام اسلامی را به همه دنیا نشان می دهند.
امام جمعه اراک بیان کرد: حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب همواره عامل تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و انتخابات یکی از مهمترین جریان هایی است که می تواند اقتدار نظام اسلامی را به همه دنیا نشان دهد.
وی انتخابات را صحنه ورود نخبگان به عرصه خدمتگذاری دانست و گفت: رئیس جمهور منتخب از پشتوانه آراء ملتی برخوردار است که برای اقتدار و عظمت نظام اسلامی بیش از 230 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: با توجه به نقش تاثیر گذار رئیس جمهوری در دستیابی به دستاوردهای مهم در عرصه بین الملل و در داخل کشور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای و انتخابات نامزد اصلح از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با بیان اینکه انتخابات باید در کمال آرامش و رعایت قانون برگزار شود، بیان کرد: ستاد انتخابات استان باید زمینه همکاری و تعامل دستگاه های مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی را برای برگزاری یک انتخابات پر شور و گسترده، همراه با امنیت کامل رقم بزند.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: عمل به قانون در همه مراحل انتخابات مهمترین و اساسی ترین نکته ای است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است بنابراین همه دستگاه ها باید برای تحقق این خواسته معظم له تلاش کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.