علیرضا نظری، روز جمعه، در همایش بصیرت در مسجد قمربنی هاشم خمین افزود: مردم سالاری دینی که از شعارهای مردم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی بود، در 38 سال گذشته در انتخابات مختلف با امانتداری و صیانت از آراء مردم نشان داده شد.
وی اظهارکرد: همان نامی از صندوق ها رای بیرون آورده می شود که مردم انتخاب کردند، نوشتند و به صندوق های رای انداختند.
نظری ادامه داد: اگر چه دشمن تلاش کرد در برخی انتخابات رای مردم را صوری نشان دهد، اما نظام ثابت کرد کشوری که ولایت فقیه در راس آن است امکان تقلب در آن وجود ندارد.
وی به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و ادامه داد: اقتدار و امنیت نقطه قوت نظام اسلامی است.
وی بیان کرد: تمام دنیا و حتی دشمنان به اقتدار جمهوری اسلامی معتقدند و به ایران در میان کشورهای غرب آسیا از نظر قدرت رتبه اول می دهند.
وی اظهارکرد: قدرت ایران در منطقه و جهان فقط یک شعار نیست بلکه واقعیتی است تلخ برای ابرقدرت ها که آن را پذیرفته‌ اند.
مشاور سیاسی سپاه علی‌ابن ‌ابیطالب قم بیان کرد: قدرت دفاعی ؛ نظمی جمهوری اسلامی، تهدیدات نظامی علیه ایران را از اعتبار ساقط کرده و همه می‌دانند که هیچ کشوری جرات تجاوز نظامی به ایران ندارد.
نظری تصریح کرد: امروز در عرصه های فناوری اطلاعات ، علوم ، نانو، دانش هسته ای و ساخت موشک های 23 هزار کیلومتری کارنامه جمهوری اسلامی قابل دفاع است.
وی افزود: اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم توسعه و پیشرفت‌های چشمگیر و همه جانبه کشور در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری، مرهون مشارکت و حضور آحاد ملت بزرگ ایران در صحنه‌های سرنوشت ساز و تاریخی است.
وی گفت: حضوری پر شور و مسئولانه در طول انقلاب ، نظام و انقلاب اسلامی را در مقابل انواع توطئه‌های نرم و سخت دشمن و جریانات مخرب بیمه کرده است.
وی تاکید کرد: آزمون دیگری در راه است و برای پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن باید در انتخابات حضور پر شور و باشکوه داشت.
نظری گفت: با حضور پر شور و فعال در پای صندوق‌های رای، ضمن ادای دین خود نسبت به شهدای انقلاب اسلامی و خلق حماسه باشکوه دیگر، توطئه‌های دشمنان نیز خنثی و راه را برای پیشرفت، سربلندی و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی هموار می شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/3075 /6016خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.