به گزارش ایرنا، رضا آستانه عصر روز پنجشنبه در آیین افتتاح رسمی ستاد روحانی در ساوه افزود: زمانی که بازارهای جهانی به روی ایران بسته شده و تورم 40 درصد بود کسی از این شعار ها به مردم نمی داد اما اکنون که با تلاش دولت روحانی شرایط رونق اقتصادی کشور مهیا شده این شعارها را می دهند و بازارگرمی می کنند.
مسئول ستاد روحانی در استان مرکزی گفت: دولت یازدهم بازار نفت را به ایران بازگرداند و قطعنامه های مکرر علیه ملت را یکی پس از دیگری لغو کرد.
وی تصریح کرد: فردی که در دوره ای خاص با 12 رای شورای نگهبان و محبوب آقایان بود آنچنان عملکرد سیاهی از خود به جای گذاشت که همان شورا در این دوره از انتخابات وی را با 12 رای رد صلاحیت کرد.
وی با ذکر اینکه روحانی با کارنامه ای درخشان در عرصه بین الملل و داخلی ، ایران را از گردنه های سخت تاریخ عبور داده است ادامه داد: روحانی شخصیتی معتدل، مدیر، مدبر و باامید است و وزرای توانمندی داشته که هر یک توانستند ماموریت خود را به خوبی انجام دهند.
آستانه، رایزنی های دکتر ظریف در عرصه بین الملل را ستودنی دانست و افزود: باید مجسمه این مرد نخبه در میادین به عنوان سمبل موفقیت های مذاکرات نصب شود.
مسئول ستاد دکتر روحانی در استان مرکزی با اشاره به لغو سخنرانی کرباسچی در آیین گشایش ستاد ساوه گفت: از مقام قضایی خواسته شد اگر محکومیتی دال بر ممنوعیت از فعالیت های اجتماعی یا سخنرانی برای دکتر کرباسچی وجود دارد، ارائه کننند.
آستانه افرود: مقام قضایی در پاسخ به این درخواست اعلام کردچنین محکومیتی وجود ندارد اما به تشخیص آنان سخنرانی کرباسچی صلاح نیست.
وی با اظهار اینکه تمامی مجوزهای لازم برای این سخنرانی اخذ شده بود و ما مسیرهای قانونی را طی کردیم یادآوری کرد: مصوبه شورای تامین استان فصل الخطاب است.
مقدسی افزود: لغو سخنرانی ها در آخرین لحظات بدعت بسیار بدی است که در شان نظام جمهوری اسلامی، شهدا، حوزه علمیه قم و مردم ساوه نیست.
در این برنامه سید تقی نمازی به عنوان رئیس ستاد دکتر روحانی در ساوه معرفی شد.
7269/6034/خبرنگار: الهام بابایی***انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.