به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ساوه، افزود: تمامی دولت ها هم نقاط قوت داشته اند و هم ضعف هایی در کارشان بوده و در انتخابات باید خدمات نظام اسلامی برجسته شود و ضعف ها با نقد منصفانه مطرح شود.
وی گفت: تبلیغات نامزدها باید حاوی مطالبی باشد که برای پیشرفت کشور وتوسعه اقتصادی و باز کردن گره های کشور با نگاه به ظرفیت های درون نظام ارایه شود.
وی با بیان اینکه ایران کشوری منزوی نیست، اظهار داشت: سیاست جمهوری اسلامی وابستگی به کشورها نیست، چراکه همه دنیا در آمریکا، فرانسه و انگلیس خلاصه نمی شود و باید باید با عزت با این ها ارتباط ایجاد شود.
امام جمعه ساوه تصریح کرد: نامزدهای ریاست جمهوری در تبلیغات خود باید منافع ملی و باروری ظرفیت های داخلی را برجسته کنند و هرگز صحبتی نکنند که دشمن را خوش بیاید.
وی ادامه داد: ساماندهی اقتصادی با تکیه بر توان داخلی مسئله مهمی است که نامزدها باید برنامه هایشان را در این راستا مطرح کنند.
خطیب جمعه ساوه اظهار کرد: مردم بهترین ناظران انتخابات هستند و باید حرف بدون سند و دروغ را باور نکنند و در صورت مشاهده تخلف، گزارش آن را به دستگاه قضایی بدهند.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امید می رود در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری و با انسجام پشت سر رهبری حماسه ای جاویددان رقم بخورد.
وی همچنین با اشاره به اعیاد شعبانیه گفت: رها کردن اهل بیت (ع) موجب غرق و هلاکت می شود.
وی اضافه کرد: در اعیاد شعبانیه به ویژه جشن میلاد امام زمان (ع) باید از موسیقی و ابتذال به بهانه این اعیاد پرهیز کرد چراکه گناه با عید جمع نمی شود.
وی با اشاره به روز پاسدار گفت: امام حسین (ع) پاسدار مکتب اسلام بود و امروز نیز سپاه پاسداران علاوه بر فعالیت های نظامی، ماموریت های بزرگ، کارهای فرهنگی و پاسداری از اسلام و دستاوردهای انقلاب را بر عهده دارد.
حجت الاسلام حسینی همچنین به روز معلم اشاره کرد و افزود: زندگی معلمان باید کریمانه باشد و به دنبال شغل دوم نباشند و حقوق این قشر متناسب با امکانات کشورافزایش یابد.
ساوه دومین کانون جمعیتی و از قطب های مهم صنعت استان مرکزی پس از اراک است
در 33 نقطه شهری استان مرکزی نماز عبادی و سیاسی جمعه اقامه می شود.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.