به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی روز شنبه در بازدید سرزده از شرکت آب منطقه ای استان مرکزی افزود: اقتصاد مقاومتی مربوط به یک دستگاه خاص نیست و آحاد مردم و همه دستگاه های اجرایی استان باید برای تحقق این خواسته مقام معظم رهبری بسیج شوند.
وی ادامه داد: نامگذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نشان از دغدغه ایشان از مسائل اقتصادی دارد بنابراین مردم و مسئولان باید همگام با یکدیگر در راستای تحقق این خواسته معظم له حرکت کنند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی بیان کرد: حساسیت رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد، نشان از درایت و هوشمندی ایشان از مسائل داخلی و خارجی و همچنین توطئه های دشمنان دارد و می طلبد جامعه ایران اسلامی با حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، مطالبه به حق معظم له را جامه عمل بپوشانند.
وی ادامه داد: استان مرکزی با برخورداری از ظرفیت های صنعتی، معادن بکر و ارزشمند و نیروی انسانی متخصص و کارآزموده می تواند در لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب پیشتاز باشد.
زمانی قمی بیان کرد: مهار آب های سطحی، جلوگیری از حفر چاه های غیر مجاز و اصلاح الگوی مصرف سه رکن اساسی در حفظ منابع آبی استان است که باید بیش از پیش مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.
استاندار مرکزی بیان کرد: خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروزی با استمرار بیشتر دنبال می شود تا خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی با وقفه همراه نباشد.
ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی، محمود نعمتی مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل و مصطفی عرب مدیر کل روابط عمومی و امور بین المل استانداری مرکزی در این بازدید حضور داشتند.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.