به گزارش ایرنا، در این پیام آمده است است: تحقق اقتصاد مقاومتی اشتغال پایدار ، ارتقاء تولید و در نتیجه توسعه اقتصادی کشور را به دنبال دارد که تحقق این مهم باید سرلوحه امور همه دستگاه های اجرایی در سال آینده باشد.
در ادامه این پیام آمده است: اقتصاد مقاومتی مربوط به یک موقعیت ویژه نیست بلکه در هر شرایطی می تواند استقلال اقتصادی را به دنبال داشته باشد بنابراین آحاد جامعه به خصوص صنعتگران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: سال گذشته یک هزار و 58 واحد تولیدی کوچک و متوسط از هفت هزار و 120 میلیارد ریال( 712 میلیارد تومان) تسهیلات برخوردار شدند که این مهم در راستای تاکید مقام معظم رهبری و دولت بود و با تحقق آن هم مشاغل موجود صیانت و مشاغل جدیدی نیز شکل گرفت.
استاندار مرکزی در بخشی دیگر از پیام خود آورده است: اگر خدمات دولت در سطح ملی با توفیقاتی همراه بوده این امر با همراهی شهروندان و حمایت ها و هدایت های رکن رکین نظام مقام معظم رهبری محقق شده است.
در بخشی دیگر از این پیام آمده است: در آستانه نو به روان پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از شهدای هشت سال دفاع مقدس تا مدافعان حرم ، درود می فرستم و نوروز باستانی را خدمت همه همشهریان عزیز و اقشار مختلف تبریک و شاد باش عرض می کنم.
زمانی قمی در ادامه پیام خود آورده است: درود بر ایثارگران؛ خانواده های بزرگ شهیدان، آزادگان که پرچم های نوررانی دفاع از عزت، استقلال، آزادی و شرف این مرز و بوم هستند.
در ادامه این پیام آمده است: بیش از 43 نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی برگزار شد
سال 1396 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شد.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.