سردار کیومرث عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت 660 هزار عدد انواع مواد محترقه در این استان کشف و ضبط شده است.
وی بیان کرد: پلیس به هیچ عنوان مخالف با شادی مردم نیست اما، برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه سوری قاطع و جدی است و به هیچ عنوان با خاطیان سازش نمی شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: چهارشنبه سوری آیینی است که از دیرباز در بین مردم به شیوه های سنتی مرسوم بوده است اما در سال های اخیر این با طیفی از رفتارهای پرخطر و ناهنجاری های اجتماعی و سودجویی افراد فرصت طلب مواجه شده است.
سردار عزیزی عنوان کرد: تمامی ظرفیت پلیس در آیین چهارشنبه سوری در آماده باش کامل هستند و هماهنگی لازم با مقام قضایی در برخورد قاطع با متخلفان صورت گرفته و در راستای شناسایی هنجارشکنان از ظرفیت دوربین‌های پایشی موجود در استان نیز بهره گرفته می شود.
وی اظهار کرد: افرادی که در آیین چهارشنبه سوری دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروزی 96 در بازداشتگاه پلیس ماندگار هستند و وسیله های نقلیه توقیف شده نیز تا پایان تعطیلات نوروز ترخیص نخواهد شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف از تمهیدات امنیتی پلیس استان مرکزی در شب چهارشنبه پایان سال را، پیشگیری از حوادث ناخوشایند و جبران ناپذیر عنوان کرد.
سردار عزیزی هشدار داد: بیشترین قربانیان و آسیب دیدگان چهارشنبه سوری کودکان و نوجوانان هستند که انتظار است خانواده ها نظارت کامل و صحیحی بر فرزندان داشته باشند.
در یک هفته گذشته سه منزل مسکونی در کلانشهر اراک با موادمحترقه دست ساز تخریب شده است که این حوادث چهار مجروح نیز به همراه داشته است.
3005/6013/خبرنگار:معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.