سرهنگ ابوالفضل امیدی روز یکشنبه در حاشیه آیین طرح آماده باش نوروزی همیاران پلیس استان مرکزی همزمان با سراسر کشور در مدرسه حاج مینایی اراک، در گفت و گو با ایرنا افزود: این قشر دارای حکم و کارت همیار پلیس در مقاطع مختلف سنی هستند.
وی بیان کرد: علاوه بر این افراد هشت هزار و 500 فرهنگ یار ترافیک استان مرکزی نیز در طرح نوروزی امسال مشارکت دارند.
رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: همیاران پلیس موظف هستند نظارت ویژه بر رفتار رانندگان داشته باشند و تخلفات را تذکر و در صورت نبود توجه، ضمن یادداشت تخلفات، مراتب را به اولین مرکز پلیس اطلاع دهند.
سرهنگ امیدی عنوان کرد: انتظار است والدین نیز به تذکرهای همیاران پلیس توجه جدی داشته باشند و این قشر را در ماموریت های محوله کمک دهند.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 درصد کاهش یافته است که در این راستا همیاران پلیس نیز نقش موثری داشته اند.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین آماده باش نوروزی همیاران پلیس استان مرکزی گفت: طرح همیاران پلیس یکی از طرح های موفق است که تاکنون توفیق خوبی به همراه داشته و روز به روز به تعداد این قشر در جامعه اضافه می شود.
علی شیرخانی افزود: همیاران پلیس باید وظایف خود را در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث رانندگی به درستی انجام دهند.
وی بیان کرد: والدین و اقشار مختلف جامعه نیز باید همکاری خوبی با همیاران پلیس داشته باشند.
در پایان این آیین به دانش آموزان حکم و کارت همیار پلیس اعطا شد.
227 هزار دانش آموز استان مرکزی در سال تحصیلی 96-95 در 2 هزار و 470 مرکز آموزشی تحصیل می کنند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.