علی زینی وند روز سه شنبه در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی محلات افزود: آسیب های اجتماعی مسئله مهم کشور است و مشارکت هدفمند همه بخش ها در مهار پیامدهای مخرب آن ها ضروریست.
وی اظهارکرد: آموزش و مصون سازی جامعه در حوزه اسیب اعتیاد اهمیت ویژه دارد و باید تدابیر لازم در این بخش اندیشیده شود.
وی ادامه داد: در این راستا با ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه با ۀآموزش های هدفمند پیشگیری از اعتیاد بر درمان معتادان بایستی مقدم شود.
فرماندار محلات بیان کرد: با انجام اقدامات کارشناسی برای کاهش این آسیب ها‌ همراهی جدی دستگاه های اجرایی و نهاد های مردمی اهمیت جدی دارد.
زینی وند بیان کرد: مدیریت بر حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی یکی از امور سخت و دشوار است و فعالیت در این عرصه‌ها نیازمند تلاش مضاعف مسئولان می باشد تا با اجرای برنامه‌های کاربردی زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی محقق شود.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی در حوزه‌های مختلفی همچون سیاست، امنیت و ساختار داخلی از انسجام و قدرت قابل قبولی برخوردار است و با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان کشور، نقطه آسیبی در زمینه های فوق متوجه کشور نیست.
فرماندار محلات افزود: مقام معظم رهبری به‌عنوان باتجربه‌ترین فرد کشور همواره در این خصوص تأکیدات لازم را انجام داده‌اند.
زینی وند اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبری و به دلیل اهمیت مهار آسیب ها این مهم به عنوان اولویت اساسی در برنامه های مدیران استانی هدفگذاری شده است.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی 55 هزار نفر جمعیت و در فاصله 105 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.