به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نورالدین حسینی افزود: از مهر ماه سال جاری گزارش هایی مبنی بر سرقت تعدادی موتورسیکلت به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام می شد و با توجه به اهمیت موضوع، بررسی آن در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود:‌ در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که بیشتر سرقت ها به یک روش خاص انجام شده و موتورسیکلت هایی که بدون رعایت نکات ایمنی در کوچه ها و خیابان ها رها شده بودند، ربوده شده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی توضیح داد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان، سرانجام اطلاعاتی از فرد سارق به دست آمد و مشخصات او به همه واحدهای گشت پلیس اعلام شد و تیمی از ماموران کلانتری 12 رضوی شهرستان اراک، موفق شدند در یکی از خیابان های شهر، فرد سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد:‌ با توجه به دلایل و مستنداتی که در مراحل رسیدگی به پرونده ها به دست آمده بود، متهم لب به اعتراف گشود و به سرقت 26 دستگاه موتورسیکلت در شهر اراک اعتراف کرد.
وی افزود: این فرد بعد از سرقت، موتورسیکلت ها را به 2 نفر که صاحب تعمیرگاه های موتورسازی بودند می فروخت که با توجه به اعترافهای متهم و با هماهنگی مرجع قضائی، این 2 مالخر نیز دستگیر شدند.
سرهنگ حسینی گفت: در بازرسی های انجام شده از محل فعالیت این 2 مالخر، هشت دستگاه موتورسیکلت سرقت شده کشف و متهمان اعتراف کردند که دیگر موتورسیکلت ها را بعد از تحویل اوراق کرده اند.
وی بیان کرد: متهمان با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی و سپس با صدور قرار مناسب، روانه زندان شدند.

***برخورد قاطع با فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: طرح ویژه برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز و تشدید نظارت بر واحدهای صنفی کلید خورد.
به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرگرد مهدی تقوی نیا افزود: با هماهنگی انجام شده با مراجع قضایی طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در اجرای این طرح از تعدادی از واحدهای صنفی بازدید و مقادیری مواد محترقه و مواد اولیه ساخت مواد محترقه کشف و با متخلفان برابر قانون برخورد شد.
سرگرد تقوی نیا افزود:‌ این طرح با جدیت در سطح 12 شهرستان استان در حال اجرا است و شهروندان می تواند هر گزارش و اطلاعاتی در زمینه فعالیت افراد سود جو و فرصت طلب در امر تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.
شهرستان اراک مرکز استان مرکزی و حدود 645 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.