به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا قائد رحمت افزود: این میزان کالای قاچاق در 2 عملیات جداگانه در این شهرستان به دست آمد.
وی، کالاهای قاچاق کشف شده را شامل چهار هزار و 752 عدد لباس زیر مردانه و پنج هزار و 318 عدد نوشیدنی، شکلات و بیسکویت قاچاق اعلام کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان ادامه داد: در این رابطه 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.

***دستگیری یک مجرم در فضای مجازی در اراک
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک مجرم در فضای مجازی در اراک دستگیر شد.
سرگرد مصطفی نوروزی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر هتک حیثیت بر علیه او در فضای مجازی از سوی فردی ناشناس موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد فردی ناشناس با ایجاد مزاحمت در شبکه های اجتماعی و نشر تصاویر شخصی شاکی قصد ایجاد مزاحمت برای شاکی دارد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این رابطه متهم شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی های صورت گرفته مشخص شد متهم مالک یک مغازه فروش تلفن همراه است که اطلاعات شخص شاکی را در زمان نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراهش به دست آورده است.
سرگرد نوروزی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.
وی، از شهروندان خواست برای ذخیره اطلاعات تلفن های همراه خود از حافظه های جانبی استفاده کنند و در صورت نیاز به تعمیر سخت افزار و یا نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه خود ابتدا اطلاعات شخصی و مهم ذخیره شده بر روی حافظه داخلی را حذف و سپس تلفن همراه را حذف و پس از خارج کردن حافظه جانبی ،با مراجعه به مراکز و نمایندگی های معتبر نسبت به انجام امورات لازم اقدام کنند.
وقوع جرایم در 9 ماه امسال در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش یافته است.
3005/6013خبرنگار:معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.