به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز شنبه در جمع کارکنان سپاه روح الله استان مرکزی، افزود: جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) در آیات تطهیر، مباهله، مودت و سوره مبارکه کوثر به بهترین شکل ممکن مطرح شده است و با مطالعه دقیق این آیات می توان به ابعاد شخصیتی و جایگاه معنوی حضرت زهرا(س) دست یافت.
وی ادامه داد: جلوه ولایت پذیری حضرت زهرا (س) بهترین الگو و سرمشق برای جامعه ولایی ایران اسلامی است و ولایت پذیری سرمایه ای ارزشمند در دین مبین اسلام است.
امام جمعه اراک بیان کرد: صداقت، عصمت، حلم، درایت، مدیریت، تربیت فرزند، علاقه مندی به همسر و بعد عبادی حضرت زهرا(س) از جمله مواردی است که افراد جامعه اسلامی با الگوگیری از آن ها می توانند به سبک زندگی دینی دست یابند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: سیره زندگانی ائمه اطهار (ع) الگوی کاملی از انسانیت، کمال، فضیلت و ارزش‌های متعالی است و اندیشمندان اسلامی باید برای معرفی این الگوها به جهانیان بیش از پیش تلاش کنند.
وی اضافه کرد:نخبگان، فرهیختگان و روحانیت در معرفی شخصیت این بانوی بزرگوار اسلام به مردم به ویژه نسل جوان رسالت سنگینی بر عهده دارند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه ولایت فقیه رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: آحاد جامعه باید بدانند که تنها با پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه می توان مسیر انقلاب اسلامی را دنبال کرد و به سر منزل مقصود رسید.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل اسلام ناب محمدی را در جامعه ایران اسلامی احیاء کرد و مقام معظم رهبری نیز در امتداد آرمان های ایشان گام برداشته و هدایت امور را بر عهده دارند و ملت نیز باید تا آخرین نفس پشتیبان آرمان های انقلاب، امام راحل و منویات معظم له باشند.
امام جمعه اراک در ادامه سخنان خود احیاء سبک زندگی اسلامی و ایرانی را نیاز اساسی امروز جامعه دانست و گفت: دستگاه های فرهنگی باید برای این مهم که خواسته مقام معظم رهبری است، با قدرت وارد شوند.
وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با هجمه های فرهنگی بنیان خانواده ایرانی را نشانه گرفته اند که خنثی کردن توطئه های دشمنان نیازمند عزم و اراده ملی و تولید آثار فرهنگی برای مقابله با توطئه های دشمنان است.
سپاه روح الله استان مرکزی در اراک مرکز این استان فعالیت می کند و در همه شهرستان های استان نیز سپاه نواحی شهرستانی دایر است.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.