علی حسن زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اشتغال تکلیفی این شهرستان در سال جاری 515 شغل بود که تاکنون 502 شغل محقق شده است.
وی اظهارکرد: با تدابیر دولت تدبیر و امید و تسهیلات رونق تولید تا پایان سال بیش از اشتغال تکلیفی در این شهرستان شغل پایدار فراهم می شود.
حسن زاده بیان کرد: شغل های ایجاد شده در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، دامداری، مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی است که توسط دستگاه های مختلف اجرایی و از طریق سامانه رصد به ثبت رسیده است.
وی بیان کرد: محلات از ثبات رویه رشد در شغل پایدار برخوردار است و این امر به دلیل پتانسیل این شهرستان در ذخایر و تولید سنگ نما، گل و گیاهان زینتی و ماهی زینتی است.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با وجود رکود اقتصادی حاکم بر برخی از صنایع این شهرستان صنایع نیروی انسانی خود را حفظ کردند و حتی اشتغال جدید نیز فراهم شده است.
وی گفت: نرخ بیکاری محلات 9درصد است که از نظر شاخص کار در رتبه ششم استان مرکزی قرار دارد اما ،از نظر تعداد دانش آموخته جویای کار، محلات در جایگاه سوم استان است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات بیان کرد: بر اساس سرشماری سال 90 در مجموع یکهزار و 633 نفر بیکار در محلات وجود دارد.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی است با 55 هزار نفر و قطب تولید سنگ نما، گل و گیاهان زینتی و ماهی زینتی کشور محسوب می شود.
7277/6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.