حجت الاسلام و المسلمین حسین بکتاش عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان زرندیه د رمحل فرمانداری گفت: یار دیرین امام و مقام معظم رهبری از بهترین تعابیری است که به آیت الله هاشمی رفسنجانی لقب داده شده است.
وی بیان کرد: همه مسئولان باید برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران فرصت سازی و از هر موقعیتی برای گره گشایی از تنگناهای جامعه تلاش کنند.
مشاور استاندار مرکزی افزود: تشییع پیکر مطهر آیت الله هاشمی رفسنجانی وحدت و عشق ملت به نظام را نشان داد.
حجت الاسلام بکتاش تصریح کرد: همه مسئولان و خادمان مردم باید با اتحاد و انسجام در عمل، زمینه خدمت رسانی صادقانه را فراهم کنند.
امام جمعه زرندیه نیز در سخنانی گفت: خدمت رسانی به ملت ایران بالاترین افتخار است و بسیاری از خادمان مردم با خدمت بی منت ماندگار شدند.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی تصریح کرد: سعادت دنیوی و اخروی از مسیر خدمت به مردم و رضای خداوند متعال می گذرد.
سرپرست فرمانداری زرندیه نیز در این نشست گفت: اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید باید در این شهرستان با قوت و قدرت بیشتر پیگیری شود.
جعفر نخستین اظهار کرد: اتحاد و همدلی رمز موفقیت خادمان ملت در تحقق اهداف پیش روست.
سرپرست فرمانداری زرندیه افزود: سرانه ورزشی در شهرستان پایین است و مسئولان باید نگاه ویژه ای و ژرف اندیشانه نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ ورزش اهتمام داشته باشند.
نخستین گفت: سرمایه گذاری خارجی و استفاده از مزیت های ارزشمند اقتصادی، صنعتی و کشاورزی در این شهرستان با جدیت دنبال می شود.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمعیت 57 هزار نفر از نظر وسعت دومین و از نظر جمعیت پنجمین شهرستان استان مرکزی است.
4896/3075** خبرنگار: حمید فرقانی ** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.