در این سرمقاله که به قلم میثم مهر افشان نوشته شده آمده است: با نزدیک شدن به موسوم انتخابات شورای شهر، بزرگان و ریش سفیدان هر منطقه و جناح به فکر بازی برد - برد در این رقابت نفس گیر هستند و هر کسی با هر توانی که در اختیار دارد می خواهد به نوعی خود را وارد این صحنه کندد تا به داغی بازار آن بیافزاید، به همین دلیل شاهد آن هستیم که عده ای دفاتری را اجاره کرده و آماده فعالیت سیاسی هستند.
واضح است در این شرایط شمار زیادی برای تصدی این پست اعلام آمادگی کنند و طبق تخمین بسیاری از فعالان انتخاباتی در حال حاضر حدود 400 نفر برای این مهم تحرک تبلیغی و یا زمزه حضور دارند
با توجه به شرایط فعلی این سئوال مطرح است که آیا رفتن به پارلمان شهری، شورای شهر، مهم تر است یا خدمت به مردم؟ خدمتی که شاید در جاهای دیگری هم بتوان آن را ارائه داد.
هدف اصلی از حضور در پارلمان شهری باید خدمت رسانی صادقانه به مردم باشد و اگر توانایی و صلاحیت حضور در این رقابت را نداریم حضور در این رقابت جایز نیست و باید میدان را افرادی سپرد که از همه لحاظ صلاحیت و شایستگی داشته باشند.
ما به عنوان رای دهندهباید با وظایف و اختیارات نمایندگان شهری آشنا باشیم و جلوی تبلیغات پر لعاب اما بی خاصیت و عوام فریب را سد کنیم.
هفته نامه ماهک استان مرکزی با مشی فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی ب صاحب امتیازی و مدیر مسئولی عسگر اکبری منتشر می شود.
9 پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان مرکزی فعالیت دارند.
7114/6013/خبرنگار: شیما کریمی*** انتشاردهنده: مژگان حیدری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.