شکرالله حسن بیگی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید دلیجان افزود: نقد سازنده مایه رشد و پشرفت است اما اگر با اطلاعات غیرواقع، غرض و نیت غیر صادق بیامیزد مخرب است و به نفع نظام نیست.
وی اظهار کرد: برخی ها تصور می کنند که با سیاه نمایی و تخریب دو لیت می توانند راهی از پیش ببرند اما، دولت اساس کار خود را بر صداقت، پاکدستی و خدمت گذاشته و این افراد نمی توانند از این طریق دولت تدبیر و امید را تضعیف کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: اهانت، تهمت و تخریب از اعمال رد شده در دین مبین اسلام است و افرادی که می کوشند با سخن پراکنی غیر واقع ونقد غیر منصفانه مردم را ناامیدی می کند باید بدانند که به نظام اسلامی که با خون شهدا و پایداری غیور مردان به ثمر رسیده جفا می کنند.
حسن بیگی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید بر وحدت و تقویت همدلی در جامعه دارند و افرادی که مدام بر طبل تخریب دولت می کوشند به این توصیه ها کم توجه هستند
وی افزود: دولتبا همه فشارها و تنگناها توانست دستاوردهای بزرگی نظیر رساندن برجام به فرجام ،کاهش نرخ تورم و رشد اقتصادی را داشته باشد و نادیده گرفتن این تلاش ها پذیرفته نیست.
حسن بیگی افزود:ستاد انتخابات در استان مرکزی تشکیل شده و در شهرستان ها نیز تشکیلات متناظر آن در حال شکل گیری است و همه باید بکوشیم تا انتخاباتی حداکثری، سالم و قانونی برگزار شود.
حسن بیگی گفت: منشور عمل مجریان انتخاباتی تکیه بر صحت و سلامت، برقراری امنیت کامل، رعایت قانون و اصل بیطرفی است.
وی با تقدیر از فرماندار سابق دلیجان افزود: توهین و اهانت خوب نیست سعی کنید در مواضع امام ،رهبری حرکت کنید و مطیع باشید چرا که مسیر تخریب و اهانت به جایی نمی رسد.
وی گفت: مدیریت اجرایی در دلیجان در تقویت اتحاد و انسجام برای رساندن شهرستان به توسعه و پیشرفت کارنامه قبولی دارد و امید می رود این مسیر باید تداوم داشته باشد.
امام جمعه دلیجان نیز در این آیین گفت: تغییر در مدیریت ها نشان دهنده سلامت نظام و آن جامعه است و اگر در یک جامعه ای تغییر در مدیریت ایجاد نشود به رشد و پویایی کند می شود.
حجت الاسلام محمد تقی کرامتی افزود: هیچ کس در هر پست و مقامی ماندگار نیست و این جابه جایی ها در همه جای دنیا وجود دارد و می بایست از توان جدید در عرصه های مدیریتی استفاده شود تا نظام به تعالی برسد.
وی بیان کرد: خادمان مردم در هر پست و مقامی این جایگاه را از خونشهدا دارندو باید مراتب خدمت را به بهترین شکل به انجام رسانند.
امام جمعه دلیجان افزود: فرصت خدمت رشد و تعالی روحی و معنوی برای انسان پیش می آورد واگر خالصانه و به قصد تقرب الهی باشد، مصداق عبادت است.
در این آیین محمد کردی به عنوان فرماندار شهرستان دلیجان معرفی شد و از خدمات هادی فدایی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.
هادی فدایی در حکمی به عنوان سرپرست اداره کل امور اتباع بیگانه استانداری مرکزی منصوب شده است.
محمد کردی پیش از این در سمت های فرماندار زرندیه، بخشداری شهرستان های شازند و کمیجان، معاوت فرماندار خمین و معاون فرمانداری آشتیان فعالیت داشته است
مدیر کلی دفتر فناوری اطلاعات استانداری مرکزی نیزدر کارنامه کردی درج شده است.
شهرستان دلیجان راقع در جنوب استان مرکزی بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7277/6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشار دهنده: مژگان حیدری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.