حجت السلام حسین بهجتی در نشست شورای اداری خمین با محوریت ترویج اخلاق اداری افزود: اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی بعد از 13 قرن دوباره احیا شد و انقلاب اسلامی ایران دنیای شرک و نفاق را به تلاطم انداخت و دشمنان از همه دسیسه ها از جمله جنگ گرم، جنگ سرد و جنگ نرم برای انهدام این انقلاب استفاده کردند.
به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: شکل گیری، تثبیت، اقتدار و رشد انقلاب اسلامی ایران به عنوان مقدمه ظهور ولی عصر در هیچ معادله علمی و ریاضی نمی گنجد.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: نائب امام زمان و تفکر او از این محیط و فضا جهانی شد و بنابه فرموده مقام معظم رهبری امام خمینی (ره) حقیقت همیشه زنده تاریخ است.
حجت الاسلام بهجتی امام خمینی (ره) را معیار ارزیابی و تشخیص دانست و تصریح کرد: شخصیت امام راحل آسمانی و شخصیت امت وی هم آسمانی است.
حجت الاسلام بهجتی ادامه داد: براساس حدیث نبوی مردمی در مشرق زمین قیام می کنند و زمینه را برای ظهور و حکومت قائم آل محمد(ص) آماده می کنند.
وی توضیح داد: سرزمین موعود دیگری به نام یهودیان ثبت شده که از نیل تا فرات است و این سرزمین توسط یهودیان با الگوبرداری از دین اسلام بعنوان دین کامل جعل شده است.
این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: سرزمین موعود راستین ایران است که بر اساس تفاسیر المیزان و شش آیه در قرآن در این زمینه استناد می شود .
وی گفت: ظهور شامل دفعی و تدریجی است و ظهور تدریجی با انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است.
وی ظهور را آشکار شدن یک قدرت بی بدیلی دانست و ادامه داد: این قدرت مغلوب هیچ یک از قدرت های عالم نمی شود بلکه به مرور به سمت و سوی اقتدار پیش می رود تا به همه قدرت های عالم چیره شود.
حجت الاسلام بهجتی تاکیدکرد : دشمنان 200 سال برای سکولاریسم تبلیغ کردند و وکمونیست ها دین را افیون جامعه اعلام کردند اما امروز همه، قانون اساسی ایران را از پیشرفته ترین قوانین دنیا می دانند.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان دنیا و دعوت از آنان برای شناخت اسلام تصریح کرد: این نامه باعث شد که آنها بپرسند چه رازی در خاورمیانه است که توجه جهان را به این منطقه جلب کرده و چرا با وجود این همه جنگ، در ایران آرامش و امنیت برقرار است.
این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: باید قدر نظام حاکمیت و ولایت فقیه را دانست و همه اقشار جامعه از جمله روحانیون و گروهها و اقشار مختلف با حفظ وحدت و انسجام کشور را آباد کنند.
شهرستان خمین به عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب 110 هزار نفر جمعیت دارد.
7277/3075/خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.