سجاد سعیدی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در راستای مبارزه با کالای قاچاق وسیله حمل کالای این متخلفان و قاچاقچیان نیز به نفع دولت مصادره شد .
وی بیان کرد: در بخش اجرای احکام صادره در پرونده های کالا و خدمات و بهداشت در 9 ماه امسال در همسنجی با پارسال 100 درصد و در بخش قاچاق کالا با توجه به ورودی پرونده ها و تعداد مانده اجرای احکام بیش از 107 درصد رشد نشان می دهد .
سعیدی ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری تعداد 220 فقره پرونده مربوط به کالا و خدمات و 74 فقره قاچاق کالا و 32 فقره تخلفات بهداشتی با توجه به گزارشات واصله از مراجع نظارتی و انتظامی در تعزیرات حکومتی دلیجان تشکیل شده است .
وی به ضبط کالا و محکومیت جزای نقدی یک میلیارد و 200 میلیون ریالی و مصادره خودروی حمل کالای قاچاق به نفع دولت در هفته جاری نیز خبر داد.
وی بیان کرد: در پی کشف تعداد 800 تخته پتوی خارجی در یک کامیون بدون اسناد و مدارک گمرکی و نیز 132 حلقه لاستیک خارجی که با مدارک ابرازی گمرکی مطابقت نداشته ، پرونده های مربوطه در این شعبه ویژه تشکیل شد.
سعیدی گفت: پس از اجرای تشریفات قضایی و قانونی لازم، شعبه مذکور متهم پرونده پتوی خارجی را به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق کالا به ضبط کالا و مصادره وسیله نقلیه مخصوص حمل آن و جزای نقدی به مبلغ پانصد و 60 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.
وی بیان کرد: در پرونده لاستیک خارجی قاچاق نیز، حامل کالا و مالک مربوطه را به دلیل عدم مطابقت کالا با اسناد ابرازی به ضبط کالا و پرداخت جزای نقدی به مبلغ ششصد و 40 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 45 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
7277/3075/خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.