به گزارش ایرنا، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان افزود: در این نشست مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان با قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به صورت مشروح در میان گذاشته شد.
وی افزود: در این نشست بر ضرورت تسریع در تخصیص اعتبارمورد نیاز برای طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) و آیت الله خوانساری اراک و همچنین بیمارستان خنداب، تجهیز و تامین نیرو بیمارستان کمیجان و شبانه روزی کردن تنها درمانگاه منطقه کوی علی ابن ابی طالب اراک تاکید شد.
مقدسی اضافه کرد: با متذکر شدن این موارد وزیر بهداشت بر تسریع در روند کمک رسانی از طریق دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی به ویژه اراک، خنداب و کمیجان از نظر امکانات درمانی و بهداشتی در مضیقه قرار دارد از طرفی وزیر بهداشت نیز به این محرومیت و کمبود تخت های بیمارستانی، امکانات، عمر بالای ساختمان های بیمارستانی و تجهیزات اذعان دارد و امید است قدمی در راستای رفع مشکلات و تحقق تعهدات خود بردارد.
استان مرکزی دارای هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که دو کرسی آن مربوط به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.
6992/6013/ خبرنگار آذر اسفندیاری***انتشار دهنده:مژگان حیدری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.