رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دو شهر دلیجان و خمین در استان مرکزی از امروز(چهارشنبه) از وضعیت قرمز کرونایی خارج شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال دقیق محدودیت‌های تردد باعث شد تا دو شهر دلیجان و خمین در استان مرکزی از امروز(چهارشنبه) از وضعیت قرمز کرونایی خارج شوند.

به گزارش جماران، دکتر سیدمحمد جمالیان در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس برآورد انجام شده همچنین شنبه آتی کل استان مرکزی از وضعیت قرمز خارج خواهد شد.

وی اظهار داشت: رعایت ضوابط بهداشتی و رفت و آمد از سوی مردم و همکاری آنان در دو هفته اخیر بیش از سطح توقع بود و نتیجه آن کاهش تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: باید همچنان مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را با وجود برودت هوا بیشر رعایت کنند تا مجبور به اعمال مجدد محدودیت‌ها نباشیم.

دکتر جمالیان افزود: وضعیت بیماری کووید ۱۹ می‌تواند شکننده باشد و در صورت کم توجهی و عادی انگاری دوباره شاهد اوج بیماری و درگیری مردم و کادر درمان برای مداوا  خواهیم بود.

وی اظهار داشت: زنجیره انتقال بیماری با کنترل و همکاری مردم کاهش یافته اما باید همچنان بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اصرار ورزیده شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.