مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند از جذب سه هزار و 400 نیروی کار ماهر و متخصص برای اورهال این پالایشگاه خبر داد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند گفت: سه‌هزار و ۴۰۰ نیروی کار ماهر و متخصص برای انجام تعمیرات اساسی(اورهال) این پالایشگاه جذب شده‌ و به زودی کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش جماران، غلامحسین رمضان‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۹۰ درصد نیروی انسانی جذب شده برای عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه شازند از نیروهای بومی شهرستان شازند و استان مرکزی هستند که بر اساس ضوابط کمیته‌ای با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند به کار گرفته شده‌اند.

وی اظهارداشت:  تمامی افراد جذب شده، دوره‌های آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) به خصوص راههای مقابله با گسترش ویروس کرونا را زیر نظر کارشناسان مربوطه گذرانده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات تعمیرات اساسی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند با فعالیت یک‌هزار و ۵۰۰ نفر آغاز و در نقاطه اوج خود سه‌هزار و ۴۰۰ نفر در این فرآیند حضور دارند و مراحل آخر این عملیات نیز با بکارگیری ۵۰۰ تا ۶۰۰ نیروی انسانی انجام می‌شود. 

 مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بیان کرد: چهار پیمانکار تخصصی بومی استان مرکزی نیز برای انجام فرآیند اوورهال این شرکت جذب شده که در حوزه‌های تامین نیروی انسانی، تامین ماشین‌آلات و تجهیزات و تخریب و شارژ کاتالیست فعالیت می‌کنند.

رمضان‌پور اظهار داشت: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد برای انجام تعمیرات اساسی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند اختصاص یافته و این فرآیند با حداکثر نظارت بازرسان کنترل کیفی این شرکت از ۲۵ مردادماه جاری آغاز و ظرف مدت ۲ ماه انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: تعمیرات اساسی در فاز دوم شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند انجام می‌شود و علاوه بر ذخیره‌سازی پروپیلن و تعدادی از محصولات استراتژیک پر مشتری به صورت انبوه، فرآیند تولید در فاز نخست این مجموعه با جدیت هر چه تمامتر و کمترین میزان تاثیرگذاری در روند تولید ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند گفت: بر اساس استانداردهای جهانی واحدهای تولید این پالایشگاه حداکثر باید هر سه سال یکبار تعمیرات اساسی شوند اما از آخرین اوورهال تعدادی از بخش‌های فاز دوم پالایشگاه شازند پنج سال می‌گذشت و امکان به تاخیرانداختن این فرآیند به هیچ عنوان وجود نداشت. 

وی اضافه کرد: تعمیرات اساسی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) در خردادماه امسال برنامه‌ریزی شده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این عملیات ۲ ماه به تعویق انداخته شد و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در این فرآیند برنامه‌ریزی شده است.

رمضان‌پور تاکید کرد: علاوه بر اجباری کردن استفاده از ماسک و دستکش در فرآیند اوورهال و ضدعفونی کردن شبانه‌روزی محیط‌های کارگری، تعداد ۱۲۰ نفر نیز برای نظارت ویژه بر این امر استخدام شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.