مدیر تعاون روستایی استان مرکزی گفت: 244 تن کالای اساسی از سوی تعاون روستایی استان مرکزی برای کنترل قیمت ها توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان مرکزی با بیان اینکه 244 تن کالای اساسی از سوی تعاون روستایی توزیع شده است، گفت: این محصولات در سراسر استان مرکزی به ‌خصوص روستاهای استان توزیع شده‌ و توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب همچنان در شهرستان‌های استان مرکزی ادامه دارد.

حسین هاشمی با اشاره به توزیع 244 تن کالای اساسی از سوی تعاون روستایی استان مرکزی، گفت: 95 تن شکر، 127 تن برنج و دو تن گوشت یخ زده برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در فروشگاه‌ های تعاونی روستایی این استان مرکزی عرضه شده ‌است. 55 تن پیاز و پنج تن خرما نیز به ‌صورت مستقیم از استان کرمان خریداری و به استان مرکزی حمل و عرضه شد.

مدیر تعاون روستایی استان مرکزی تأکید کرد: این محصولات در سراسر استان مرکزی به ‌خصوص روستاهای استان توزیع شده‌ و توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب همچنان در شهرستان‌های استان مرکزی ادامه دارد.  با وجود شیوع ویروس کرونا و برخی مشکلات، آرامش کامل در بازار مصرف استان مرکزی برقرار است و کالاهای اساسی در فروشگاه ‌های تعاونی ‌های روستایی این استان به میزان کافی وجود دارد.

وی، بهبود زیرساخت ‌های فنی و الکترونیکی را برای تسهیل در ارائه خدمات و توزیع اقلام مورد نیاز مردم ضروری دانست و افزود: افزایش زیرساخت ‌های الکترونیکی کاهش مراجعه حضوری و بهبود ارائه خدمت به مردم را به همراه دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1430770
  • منبع: خبرگزاری ایرنا
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.