فرماندار شهرستان تفرش در آیین افتتاح این مرکز گفت: افتتاح این مرکز یک نیاز اساسی و ضروری برای مردم این خطه بود که با تلاش جمعیت هلال احمر ایجاد شده است.

«حمیدرضا فراهانی» افزود: تا قبل از افتتاح این مرکز، شهروندان تفرشی برای انجام امور مربوط به فیزیوتراپی تنها امکان نوبت‌گیری در بیمارستان را داشتند اما با افتتاح این مرکز امکان نوبت‌دهی در صبح و عصر ایجاد شده است.

وی بیان کرد: انتظار است سایر خدمات مورد نیاز بهداشتی و درمانی مردم شهرستان تفرش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در این آیین گفت: برای افتتاح این مرکز در شهرستان تفرش، ۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و در این راستا فرمانداری تفرش و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی همکاری مطلوبی داشتند.

«محمد محمدی» افزود: هلال احمر همه تلاش خود را برای ارایه خدمات مطلوب در بخش‌های مختلف به مردم به کار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی بیان کرد: فعالیت‌های مختلف آموزشی توسط این جمعیت در استان مرکزی به مناسبت هفته هلال احمر در حال برگزاری است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم در این آیین گفت: این معاونت در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های استان به خصوص در حوزه توانبخشی اقدامات بسیاری انجام داده است. 

«مهدی داودی» افزود: شهرستان تفرش به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است و لزوم ارایه خدمات توانبخشی فیزیکی در بخش خصوصی در آن بسیار محسوس بود که پس از انجام هماهنگی لازم با ستاد این مرکز پس از تلاش یک ساله و نیمه راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی این مرکز دیگر شهروندان این شهرستان نیازی به مراجعه به مرکز استان و تردد در مسیر را ندارند.

شهرستان تفرش بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.