به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور جلالی، با اشاره به برگزاری طرح‌های اطعام مهدوی و هم سفره در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این تعداد غذا با صرف هزینه‌ای به مبلغ بیش از ۲۹۶ میلیون و ۹۳۷ هزار تومان تهیه شده است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در کشور گفت: به‌منظور پاسخگویی به فرمان رهبری و در ماه مبارک رمضان «طرح هم‌سفره» این نهاد با افتتاح تعداد ۹ آشپزخانه اجرا شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: چهار آشپزخانه در سطح شهرستان اراک، دو آشپزخانه در شهرستان ساوه، دو آشپزخانه در شهرستان خمین و یک آشپزخانه در شهرستان محلات فعالیت می‌کنند و در این آشپزخانه‌ها با کمک خیران و مردم نیک اندیش استان غذای رایگان برای خانوارهای نیازمند تهیه، طبخ و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی با هدف تهیه و طبخ غذا برای نیازمندان در آشپزخانه‌های مهدوی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: خیران، حامیان ومردم نوع دوست استان همچنین می‌توانند با شماره گیری #۱*۸۸۷۷*و انتخاب استان مرکزی کمک‌های خود را به نیازمندان و اقشار کم بضاعت به صورت غیر حضوری واریز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.