«مجید اسدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد، یک مدال طلا در رقابت‌های رزمی جهان، ۳۵ مدال در بخش انفرادی و پنج مدال در بخش تیمی کشور کسب شده است.

وی بیان کرد: پارسال ۳۶ رقابت ورزش کارگری در سطح استان و هفت مسابقه در سطح شهرستان برگزار شد و ۳۲ گروه از کارگران استان مرکزی به رقابت‌های کشوری اعزام شدند.

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی ادامه داد: این استان در سال گذشته میزبانی مسابقات داژبال قهرمانی کارگران کشور را نیز عهده دار بود و این رقابت‌ها با کیفیت و روند مطلوبی برگزار شد.

اسدی اظهار داشت: برگزاری پنج دوره کلاس آموزشی و مربیگری، فعال شدن پنج هیات ورزش کارگری در شهرستان‌های خمین، دلیجان، ساوه و فراهان، فعالیت ۴۵ انجمن فعال و برگزاری ۶ همایش پیاده‌روی و مسابقات خانوادگی با حضور سه‌هزار و ۲۵۰ نفر،  از دیگر توفیقات این هیات در سال گذشته است.

وی گفت: پارسال یک‌هزار و ۴۹۳ نفر از کارگران مرد و ۲۳۰ نفر از کارگران زن استان مرکزی در مسابقات مختلف شهرستانی و استانی شرکت کردند.

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی افزود: ۲۱۲ مربی مرد و ۱۸ مربی زن سال گذشته در کنار کارگران ورزشکار این استان حضور داشتند و رقابت‌های ورزشی استانی و شهرستانی نیز از سوی ۲۴۲ داور مرد و ۱۷ داور زن قضاوت شد.

بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲ شهرستان استان مرکزی زندگی می‌کنند و  تعداد جمعیت کارگری این استان ۱۰ درصد از میانگین کشور بالاتر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.